جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت :سارق مسافر برنما كه با خوراندن خوراكي هاي مسموم از پنج راننده تاكسي سرقت كرده بود شناسايي و دستگير شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري در باره اين خبر گفت : در پي دريافت چند فقره سرقت با شيوه مسموم كردن رانندگان تاكسي در شهرستان زنجان، مراتب به صورت ويژه در دستوركار پليس قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اينكه پليس دريافت فردي به نام " ك – ر " به عنوان مسافر ، بصورت دربستي سوار بر يك تاكسي شده و بنا بر اظهارات راننده تاكسي، به مدت چهل دقيقه است كه بيهوده در سطح شهر مي چرخد.

اين مقام انتظامي گفت : با ظن پليس به اين مسافر ،كه وي همان سارقي باشد كه با مسموم كردن رانندگان تاكسي از آنها سرقت كرده است، متهم جهت تحقيقات به كلانتري 13 زنجان منتقل شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: با انتقال متهم به كلانتري و شناسايي وي توسط مالباختگان ،پرونده تشكيل و تحقيقات از متهم ادامه دارد.

جعفري با اشاره به اين شيوه از سرقت به مردم توصيه كرد: مردم هشدارهاي پليسي را جدي گرفته و از اعتماد و دريافت هرگونه خوراكي و نوشيدني از افراد ناشناس خوداري كرده و موارد مشكوك را با فوريت هاي پليسي 110 در ميان گذارند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: خوراکی ، مسموم ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.