فدراسیون فوتبال عراق (IFA) در انتخابات ماه آینده ریاست فیفا از بن حسین حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پادشاهی اردن اعلام کرد که فدراسیون فوتبال عراق قول داده در انتخابات ماه فوریه ریاست فیفا از شاهزاده علی بن سین حمایت کند. 

بن حسین برای تصدی ریاست فیفا  روز 26 فوریه  با شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه  رئیس کنفدراسیون فوتبال (AFC)، ، ژروم شامپاین معاون دبیر کل سابق فیفا از فرانسه، توکیو سکسوال تاجرو سیاستمدار اهل آفریقای جنوبی و جیانی اینفانتینو دبیر کل یوفا رقابت خواهد کرد.

عبدالخالق مسعود رئيس فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه ای که توسط تیم انتخاباتی بن حسین منتشر شده گفته است: "فدراسیون فوتبال عراق در نامه ای به فیفا شاهزاده علی را تایید کرده است. ما تصمیم گرفته ایم که رای عراق به شاهزاده علی تعلق بگیرد زیرا شاهزاده علی، همواره از توسعه فوتبال در عراق، اردن و منطقه ما حمایت کرده است." 

شاهزاده علی بن حسین در تلاش برای جلب پشتیبانی فدراسیون های فوتبال ، پیش از انتخابات فیفا ،روز دوشنبه  میزبان هیئتی از عراق از جمله مسعود و عبدالحسین عبطان وزیر ورزش و جوانان عراق بود.

علی پس ازتبلیغات انتخاباتی در آفریقا و حوزه دریای کارائیب در آغاز هفته به اردن بازگشت  تا با هیئت عراقی دیدار کند ،تیم انتخاباتی گفت: او در این سفر از چندین کشور دیگر تعهدات و حمایت های خصوصی دریافت کرده است.

 وزیر ورزش عراق گفت: "ما بسیار خوشحالیم که از شاهزاده علی حمایت می کنیم. او بهترین مرد برای این کار. علی گفت با عبطان و مسعود درباره برداشتن تحریم هایی که مانع میزبانی عراق از مسابقات بین المللی در خانه می شود بححث و تبادل نظر کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار