سرمربی تیم سایپا گفت: تیموریان بهترین گزینه برای جایگزینی نکونام است و من خوشحالم که باشگاه این بازیکن را جذب کرد.

جلالی: آندو بهترین گزینه برای جایگزینی نکونام است
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی که در کنفرانس پیش از مسابقه با پرسپولیس در جام شهدا شرکت کرده بود گفت: از طرف باشگاه سایپا درگذشت رضا احدی را به جامعه فوتبال تسلیت می گویم.

جام شهدا به دلیل نامی که دارد برای ما وظیفه ایجاد می کند تا آن را جدی بگیریم و قصد داریم با انگیزه ای زیاد در این مسابقات شرکت کنیم.

دیدار با پرسپولیس هم برای ما حساس است و ما از بازیکنانی که جدید به تیم اضافه شده اند استفاده خواهیم کرد.

وی درباره جذب آندرانیک تیموریان و جدایی نکونام بیان کرد: بهترین گزینه برای جایگزینی نکونام آندو بود و من خوشحالم که باشگاه این بازیکن را جذب کرد. تا بتوانیم روند تیمی سایپا را حفظ کنیم.

جلالی درباره جذب دغاغله نیز افزود: دغاغله انگیزه بالایی برای بازگشت به فوتبال دارد و با کمترین رقم قرارداد به سایپا آمده است او می خواهد دوباره به سطح اول فوتبال بازگردد. 

جلالی در پایان درباره تیم امید اظهار داشت: بازی سختی با ژاپن داریم ژاپن همیشه تیم خوبی بوده و 5 دوره متوالی است که در المپیک شرکت می کند وضعیت ژاپن با ایران قابل مقایسه نیست آن ها همیشه برنامه ریزی مناسب دارند اما تیم چند وقتی است که تشکیل شده درست است که بازیکنان خوبی در تیم ما وجود دارد اما باید بازی بسته ای را انجام دهیم تا شانس پیروزی مان افزایش یابد.

انتهای پیام /
برچسب ها: جلالی ، سایپا ، تیموریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار