معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت : اعتماد مردم مهمترين سرمايه اجتماعي پليس است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ جعفر كردلو در جمع كاركنان معاونت اجتماعي استان گفت:  فرماندهي انتظامي استان زنجان در زمينه آموزش همگاني و پيشگيري از جرائم با حضور در محافل ،مجالس،مدارس،مساجد،صدا و سيما مهدهاي كودك و ... تلاشهاي مضاعفي را صورت مي دهد.
 
وي  با اشاره به نقش آموزش همگاني در پيشگيري از جرائم افزود : حضور پليس در محافل مختلف در جلوگيري از هجمه هاي فرهنگي دشمنان و پيشگيري از انوع جرائم مفيد و  موثر است.
 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه پيشگيري از وقوع جرم در سالم سازي و سالم نگه داشتن فرد و جامعه نقش سازنده اي دارد گفت : در سايه تعامل ، همكاري  و مشاركت مردم و مسئولان  است  كه مي توان بر بسياري از مشكلات  بخصوص مشكلات اجتماعي فائق آمد.
 
كردلو تصريح كرد: در برنامه هاي پيشگيرانه بايد همزمان سه موضوع را مورد بررسي و عنايت قرارداد و اين سه بعد عبارتند از:مجرم،نوع جرم و محيط فيزيكي – اجتماعي پيرامون او كه باعث وقوع جرم مي شود.
 
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان اظهار كرد: در هر برنامه پيشگيرانه بايد اين سه بعد را همزمان و در كنار هم مورد توجه قرار داد تا اين برنامه ها به هدف خود كه همانا اصلاح مجرم و در نهايت اصلاح جامعه است نايل شود.
 
 
 
انتهای پیام /گ
برچسب ها: انتظامی ، سرمایه ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.