دستیار معاون حمایت و سلامت از خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به هر خانواده 5نفره کمیته امداد 100هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود.

ملکشاهی: 100هزار تومان مستمری هر خانواده 5 نفره کمیته امداد/محدودیت قانونی برای افزایش مستمری‌هامجید ملکشاهی دستیار معاون حمایت و سلامت از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در خصوص بسته‌های حمایتی کمیته امداد در 5 سطح حمایتی و سلامت،اشتغال،مسکن،امور تفریحی و معاضدت‌های حقوقی و قضایی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: معاونت حمایت و سلامت به عنوان حوزه ما در ارائه خدمات محسوب می‌شود که خدماتی از جمله کمک‌های معیشت خانواده برای یک نفر 53هزار تومان و تا  سقف 100 هزار تومان برای خانواده 5نفره پرداخت می‌کند که این رقم مصوب مجلس است و افزایش آن محدودیت‌های قانونی دارد و نمی‌توان میزان آن را افزایش داد.

دستیار معاون حمایت و سلامت از خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: کمک اجاره مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن،20 میلیون تومان کمک بلاعوض برای خرید خانه،کمک هزینه بهسازی مسکن روستایی و شهری و ارائه خدمات مددکاری تخصصی اجتماعی از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان است.

ملکشاهی افزود: همچنین کمک هزینه ای از طریق طرح اکرام اتیام توسط خیرین به حساب خانواده‌های دارای فرزندان یتیم واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: کمک به باز پرداخت اقساط و اعطای وام های قرض الحسنه و تهیه جهیزیه برای دختران در آستانه ازدواج،مددکاری حقوقی و بیمه خدمات درمانی کمیته امداد،کمک های موردی برای مواقع گرفتاری،رفع مشکلات تغذیه‌ای کودکان و بیمه روستایی و عشایری از دیگر خدمات معاونت حمایت و سلامت از خانواده کمیته امداد است.

دستیار معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد با هماهنگی سایر نهادها به مانند استانداری و فرمانداری ها سعی دارد منابع مالی را به صورتی تجمیع کند تا با استفاده از آورده مددجویان مشکل مسکن آن‌ها را برطرف کند.

ملکشاهی بیان کرد: در شرایطی که خرید خانه در کلان شهرها مشکل است،کمیته امداد با استفاده از زمین‌هایی که فرمانداری ها در اختیار این نهاد قرار می دهد در جهت ساخت مسکن در حال فعالیت است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
زیاد نیست!!!!
آخرین اخبار