قائم مقام تولیت عظمای آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی هیچ گاه نگاه بهره کشی به سرخس نداشته بلکه با انجام سرمایه‌گذاری‌های عظیم زمینه رونق اقتصادی در این منطقه را فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد، مهدی عزیزیان در نشست صمیمی که با جمعی از معتمدین تشیع و تسنن شهرستان سرخس داشت، افزود: تقویت حقوق مردم و مستأجرین و کمک به معیشت و اشتغال زایی از اولویت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس است که تلاش می‌کنیم به بهترین شکل محقق شود.

وی تصریح کرد: ساخت فرهنگسرای مجهز امام رضا(ع) در سرخس و احداث زیر ساخت‌های قابل توجه در سطح املاک و اراضی و میزان اشتغال ایجاد شده در واحدهای تابعه و بخصوص درآمدزایی برای این شهرستان در حوزه شرکت کشت و صنعت نمونه‌های بارز حمایت آستان قدس از منابع موجود در سرخس است.

همچنین در این جلسه، حضّار درخواست هایی پیرامون املاک و اراضی در اختیار مطرح نمودند که قائم مقام تولیت عظمای با نگاه مثبت، ضمن تأکید بر لزوم پرداخت حقوقات موقوفه توسط همه مستأجرین و تبعیت از قراردادهای منعقده، کم شدن فاصله مالک و مستأجر را یادآوری و افزود: مالک اصلی در سرخس، حضرت رضا(ع) است.

در ادامه این نشست با توافق حاضرین و موافقت صمیمی قائم مقام تولیت عظمای آستان قدس رضوی مقرّر گردید یکی از حاضرین به عنوان نماینده کشاورزان با چند تن از مدیران مرتبط برای پیگیری رفع مشکلات و موضوعات مطروحه جلسات هم اندیشی تشکیل داده و راه کارهای مبادله اسناد اجاره ای اهالی و تامین نظر طرفین را ارائه نمایند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.