فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" استان فارس، از دستگيري 2 سارق کيف قاپ حرفه اي و کشف 10 فقره سرقت از آنها در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "حسین ارجمند مزیدی" گفت: در پي گزارش وقوع چند فقره سرقت گوشي هاي تلفن همراه و کيف بانوان به روش قاپ زني در شهرستان "فیروزآباد"، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات در اين رابطه ادامه يافت تا اينکه مأموران هنگام گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس خود، با در دست داشتن مشخصات احتمالي متهمان، به يک دستگاه موتورسيکلت با دو نفر سرنشين مشکوک شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" گفت: مأموران پس از توقيف موتورسيكلت، موتورسواران را دستگيري و آنان را جهت تحقيقات بيشتر به مقر پليس منتقل كردند.

سرهنگ "ارجمند" ادامه داد: متهمان که توسط مالباخته در کلانتري شناسايي شدند، در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و تاكنون به 10فقره سرقت به صورت کيف قاپي اعتراف كرده اند.
 
وي از شهروندان درخواست كرد: مراقبت بيشتري هنگام حمل کيف در خيابان ها و معابر داشته و تا حد امکان از نگهداري اجناس قيمتي در کيف خود خودداري و هنگام در دست داشتن كيف در خيابان،‌آن را در سمت راست خود حمل كنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.