قزوین؛

ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منصور خدایی  اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی برابر دستور مسئولان قضایی شهرستان آبیک از 22 دی ماه تا 22 بهمن ماه صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در مدت زمان تعیین شده برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی با داشتن مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک تصریح کرد: با احراز هویت و مالکیت افراد، نسبت به رسیدگی به پرونده افراد متخلف در زمینه ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی تسریع بخشیده می‌شود.

خدایی پارک دوبل را تخلف نخست خودروها ذکر و اضافه کرد: طی 9 ماه امسال 64 درصد افزایش اعمال قانون در خصوص توقف‌های دوبل از سوی پلیس راهور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: توقف خودروها در پیاده‌روها و تجاوز به گذرگاه عابر پیاده سبب توقف دوبل خودروها شده که برابر قانون، اعمال قانون انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اذعان کرد: با توجه به آموزشگاه پایه دوم رانندگی در شهر آبیک، دیگر نیازی نیست که شهروندان آبیکی برای أخذ پایه دوم رانندگی به استان قزوین مراجعه کنند که در حال حاضر 123 نفر متقاضی داشته است.

خدایی بیان کرد: با توجه به 6 ماه نخست و فرار رسیدن فصل گرما و آماده بودن بستر بیشتر برای حضور موتورسواران در شهر آبیک، آموزشگاه موتورسیکلت نیز آماده ارائه خدمات به متقاضیان موتورسوار است که تاکنون 134 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: طی 9 ماه امسال 23 درصد نسبت به مشابه سال گذشته معاینه فنی خودرو در مرکز معاینه فنی شهر آبیک صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: رانندگان سرویس‌های مدارس پایش شده‌اند و از سازمان حمل و نقل همگانی مجوز دریافت کرده‌اند که در صورت سوار کردن اضافه سرنشین از سوی پلیس راهور به مبلغ 100 هزار ریال جریمه می‌شوند.

خدایی عنوان کرد: کنترل لازم بر سرویس‌های مدارس در مسیرهای منتهی به مدارس و نزدیکی مدارس از سوی پلیس راهور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.