قزوین ؛

برگزاری جشن انقلاب و ارکستر سازهای بادی در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای برنامه ارکستر سازهای بادی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین برنامه جشن انقلاب به صورت زنده از شبکه استانی و ملی از سوی این سازمان اجرا می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سعید وزیری‌نژاد  افزود: برنامه ارکستر سازهای بادی که اجرای زنده سرودهای انقلابی است به مدت دو شب در تاریخ 18 و 19 بهمن‌ماه جاری توسط گروه سرود انتخابی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه جشن انقلاب از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این سازمان در ایام‌الله دهه فجر است، خاطرنشان کرد: اقدامات اجرایی جشن انقلاب در حال انجام است و هماهنگی‌های لازم برای اجرای این برنامه از شبکه استانی صورت می‌گیرد.

وزیری‌نژاد اضافه کرد: برای اجرای جشن انقلاب هماهنگی‌هایی با اداره‌کل ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری نوجوانان استان قزوین صورت گرفته است تا بتوان برنامه‌ای جذاب و مطلوب برای جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها اجرا کرد.

این مسئول ادامه داد: جشن انقلاب با موضوعات متنوع و جذاب در قالب یک برنامه سه ساعته برای مردم انقلابی در سالن تربیت معلم شهید رجایی قزوین اجرا و از شبکه استانی و شبکه ملی پخش می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.