قزوین ؛

ترافیک در مسیرهای ارتباطی قزوین

رئیس پلیس‌راه قزوین گفت: وضعیت ترافیک و تردد وسایل نقلیه در حال حاضر در تمام مسیرهای مواصلاتی استان روان بوده، ولی با توجه به حجم مسافرت‌ها در آخر هفته، بعدازظهر امروز ترافیک نیمه‌ سنگین پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بهرام زینلی اظهار کرد: وضعیت ترافیک و تردد وسایل نقلیه در حال حاضر در تمام مسیرهای مواصلاتی استان روان است، ولی با توجه به حجم مسافرت‌ها در آخر هفته، بعدازظهر امروز ترافیک نیمه سنگین در محورهای قزوین ـ کرج، قزوین ـ رشت و قزوین ـ زنجان در باند شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شدت تصادفات در هفته جاری منجر به فوت چند شهروند قزوینی شده است، توصیه کرد: رانندگان هنگام رانندگی با توجه کافی به جلو و رعایت کردن مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رانندگی با سرعت مطمئنه در مسیرهای پرتردد استان دقت لازم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین به تصادف روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: در محور قزوین ـ کرج 28 دی‌ماه جاری در ساعت 12:30 ظهر یک دستگاه تریلی و سواری سمند و خودروی آمبولانس بهداری ارتش در لاین شمالی با یکدیگر برخورد کردند.

زینلی اضافه کرد: در این تصادف هر سه خودرو واژگون شدند و یک نفر در این حادثه فوت کرده و یک نفر دیگر به بیمارستان ولیعصر در شهر آبیک توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انتقال یافته است.

این مسئول تصریح کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس‌راه استان قزوین تغییر مسیر ناگهانی راننده آمبولانس بهداری ارتش گزارش شده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.