چند تن از کاراته کاران در حاشیه 23 دوره جام ولایت با خبرنگاران به گفت و گو پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات کاراته جام ولایت نیروهای مسلح به مناسبت شهدای مدافع حرم در صنایع دفاع برگزار شد.

در این مسابقات تیم های مختلفی از ارگان‌های مختلف نیروهای مسلح حضور داشتند، به همین منظور چند تن از ورزشکاران حاضر در این رقابت ها با خبرنگار ما به گفت و گو پرداختند و پاسخگوی سوالات شدند.
 
محسن حسام از کاراته کاران حاضر در این رقابت ها که از تیم نیروی زمینی ارتش در مسابقات کاتا شرکت کرده بود و موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود در خصوص سطح مسابقات گفت: مسابقات امسال از لحاظ کمی و کیفی در سطح خوبی قرار داشت و علاوه بر قهرمانان قدیمی این رشته تعداد زیادی از ورزشکاران جوان هم حضور داشتند و به همین دلیل سطح مسابقات بسیار بالا بود.
 
وی در ادامه از سوابق ورزشی‌اش چنین گفت: از سال 1371 کاراته را آغاز کرده ام و تاکنون موفق به کسب 4 مقام قهرمانی در مسابقات نیروهای مسلح شده ام، علاوه بر آن تعدادی قهرمانی در مسابقات کشوری و دانشجویان هم کسب کرده‌ام.
 
بازیکنان لیگی زیادی در مسابقات حضور دارند
 
بهزاد پالیزبان که از یگان ویژه نیروی انتظامی در مسابقات حضور داشتن و عنوان قهرمانی را کسب کرده بود در مورد این مسابقات گفت: مسابقات نیروهای مسلح هر ساله در حال برگزاری است ولی در این دوره، هم بازیکن سربازان لیگ حضور داشتند و هم چند ملی پوش کاراته که به همین دلیل این مسابقات در سطح بالایی قرار داشت.
 
وی در ادامه در خصوص سوابقش گفت: از هفت سالگی کاراته را آغاز کردم و در سال 1383 موفق شدم اولین مقام کشوریم را بدست آورم.
 
محسن توکلی هم که از مازندران به مسابقات اعزام شده بود در خصوص مسابقات گفت:مسابقات نیروهای مسلح هر سال در حال برگزاری است و بازیکنان کادر وظیفه از بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند. خودم این بار برای بار دوم در این مسابقات حاضر شدم و مقام سوم را بدست آوردم ولی در دوره گذشته قهرمان شده بودم.
 
وی در خصوص سوابقش هم این چنین گفت: سابقه حضور در مسابقات جهانی صربستان با تیم ملی و حضور با تیم ملی جوانان در گرجستان را دارم و تاکنون مقام های کشوری گوناگونی بدست آورده ام.
 
با لطف پروردگار سوم شدم
 
عماد نصیری دیگر کاراته کار حاضر در 23 مسابقه کاراته جام ولایت که موفق به کسب مقام سوم شده بود معتقد بود که با لطف خدا توانسته این مقام را بدست آورد.
 
همچنین وی از جمله ورزشکاران حاضر در این مسابقات بود که سابقه حضور در کاپ اروپا بلغارستان را در کارنامه داشت.
 
مهدی نیک آبادی آخرین ورزشکاری بود که با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت وی که از جمله قدیمی‌های حاضر در این بازی ها بود در خصوص خودش چنین گفت: از سال 1368 زیر نظر خورشیدوند کاراته را آغاز کردم و تا سال 1375 زیر نظر وی بودم.
 
وی در ادامه افزود: در این سال ها تاکنون 12 مقام کشوری از وزن 70- تا 90+ کیلوگرم به دست آورده ام و حالا 9 سال است که خودم باشگاه دارم.
 
نیک آبادی در خصوص مسابقات هم گفت: چند تیم از ارگان‌های مختلف در این رقابت ها حضور داشتند و به همین دلیل سطح مسابقات بسیار خوب بود در این چند سالی که در این مسابقات حضور داشتم امسال سخت تر از هر سال بود.
 
شایان ذکر است 23 دوره مسابقات جام ولایت از 28 تا 30 دی ماه در سالن صنایع دفاع برگزار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار