یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است که اصلاح‌طلبان و مستقلین مجلس دهم حول ریاست و نه افکار لاریجانی گردهم می‌آیند.

اصلاح‌طلبان در مجلس دهم حول «ریاست» و نه «افکار» لاریجانی متحد می‌شوند
عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان گفت: معتقدم علی لاریجانی نه در فهرستی انتخاباتی قرار می‌گیرد و نه خود اقدام به ارائه فهرست می‌کند اما تشکل‌های سیاسی مجلس دهم مجددا بر ریاست علی لاریجانی ائتلاف خواهند کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نگاه شما شانس کدام یک از شخصیت‌ها برای رسیدن به ریاست مجلس دهم بیشتر است، اظهار داشت: برخی از عارف برای ریاست مجلس دهم نام می‌برند اما بنده معتقدم علی لاریجانی شانس بیشتری برای ریاست مجلس دهم دارد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس درباره نزدیکی اصلاح‌طلبان به لاریجانی در مجلس دهم نیز تصریح کرد: شخصا معتقدم اصلاح‌طلبان و مستقلین مجلس دهم حول ریاست و نه افکار لاریجانی گردهم می‌آیند.

فعالیت‌های انتخاباتی «فراکسیون رهروان» تمام شده است

فتاحی در ادامه با اشاره به توقف فعالیت‌های انتخاباتی فراکسیون رهروان ولایت برای مجلس دهم گفت: معتقدم نقش‌آفرینی فراکسیون‌ها در جریان انتخابات دردی دوا نمی‌کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد فعالیت‌های اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مسیر انتخابات بیشتر فردی خواهد بود چرا که فعالیت‌های این فراکسیون نسبتاً تمام‌شده است. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.