رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: برای انتخاب راه حل در موضوع رد صلاحیت ها باید نظرات شورای نگهبان را شنید.

برای ارائه لیست مشترک باید از زیر تیغ رد صلاحیت‌ها خارج شد
صادق خرازی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص لیست مشترک اصلاح‌طلبان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا باید اصلاح‌طلبان نیروهای خودشان را از زیر تیغ رد صلاحیت‌ها نجات دهند و پس از آن برای لیست مشترک بحث‌هایی را انجام دهند.

 وی در ادامه افزود: به احتمال 90 درصد اصلاح‌طلبان بیش از گذشته متحد خواهند شد.

 خرازی در خصوص رد  صلاحیت‌ها گفت: ما نمی‌توانیم به طور قاطع در رابطه با این موضوع  صحبت کنیم بلکه باید دیالوگ‌هایی را برقرار کرد و نظرات شورای نگهبان را شنید تا راه حل جدی انتخاب کرد.

 رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه بلوغ فکری در میان تمامی جریان‌های سیاسی پدید آمده است تا مطالبات خودشان را قانونی پیگیری کنند، ادامه  داد: جریان اصلاح‌طلبی از موضوع رد صلاحیت‌ها ناراحت است زیرا ما کشوری هستیم که توانستیم مشکلات را در سطح بین‌الملل با مذاکره حل کنیم و این موضوع را نیز می‌توانیم از طریق مذاکره و  گفت‌وگو به سرانجام برسانیم.

 وی با اشاره به اینکه تنها راه باقی مانده در مقابل این اتفاق، نه تحریم و  نه  استعفا است، افزود: تنها راهی که وجود دارد ایجاد فهم جدید و همکاری برای ایجاد یک مفاهمه است تا  بتوانیم طبق این دیالوگ نارسایی‌ها و عدم شناخت را  حل کنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار