بیمارستان شازند به عنوان نخستین مجموعه درمانی تامین اجتماعی کشور، مشمول برنامه ها و خدمات تحول نظام سلامت شد.

به گزارش خبرنگار گرو ه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی امروز گفت: شهرستان شازند از داشتن مرکز درمانی دولتی محروم است و بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان تنها واحد خدمات دهنده سلامت در این منطقه مطرح است.

دکتر بابک عدلی افزود: در این شهرستان تنها حدود 40 درصد از بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و بقیه جمعیت منطقه به دلیل نبود بیمارستان دولتی برای دریافت خدمات سلامت از بیمارستان شازند خرید خدمت می کنند.

وی گفت: به دنبال تفاهمی که بین وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، از این پس مراجعان سایر بیمه ها به بیمارستان تامین اجتماعی مشمول کاهش هزینه های بستری می شوند و خدمات گیران بیمه تامین اجتماعی نیز همچون گذشته به صورت رایگان درمان می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان شازند پرداخت هزینه 10 درصدی مردم در امور درمانی برای بیمه شدگان روستایی به سه درصد و برای بیمه شدگان شهری به شش درصد کاهش می یابد که این مهم هدیه بزرگ دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان شازند است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.