بیش از60 پزشک و دانپزشک متخصص پزشک متخصص در قالب طرح تحول نظام سلامت کار خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مراسم آغاز به کار این پزشکان جدید الورود با اعلام این خبر گفت:این پزشکان با توجه به نیاز در شهرستان های استان به کار گرفته می شوند .

مرتضی هاشم زاده افزود :علاوه بر متخصصین بالینی 10 متخصص دندانپزشک نیز در دانشکده داندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد کار خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های استان اضافه کرد: سال گذشته در استان چهارمحال و بختیاری 80 متخصص مشغول بکار شدند ، اما امسال علیرغم نیاز شدید این تعداد به 50 متخصص کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هم در این جلسه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان گفت: 289 پزشک متخصص و فوق متخصص در قالب این طرح در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

سیده فاطمه حسینی افزود : طرح نظام سلامت در قالب 6 محور از 15 اردیبهشت سال 93 در استان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: محافظت مالی از مردم در قبال هزینه های سلامت ، عدالت در دسترسی به خدمات در سراسر کشور برای آحاد مردم و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها به ویژه در بیمارستان های دولتی سراسر کشور از جمله اهداف عمده طرح تحول نظام سلامت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.