آتش سوزی كارگاه چوب بری و رنک کاری در خیابان پل چوبی با تلاش آتش نشانان هفت ایستگاه مهار و از گسترش آن به ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 17:55 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی گسترده، بلافاصله باهماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های 2، 31، 71، 120، 3، 73 و 3 به همراه خودروهای دستگاه تنفسی از ایستگاه 71 و 1به خیابان انقلاب، پل چوبی به سمت ایستگاه دروازه دولت بن بست صداقت پلاک 4 روانه شدند.

محمدرضا وکیلی مدیر منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: آتش سوزی در کارگاهی سر پوشیده و رو باز با کاربری چوب بری و رنگ کاری که در آن مقدار زیادی از مواد اولیه سریع الاشتعال و مصنوعات چوبی وجود داشت، رخ داده بود.

وی افزود: در مجاورت این مجموعه ساختمان های مسکونی و تجاری وجود داشت که هر آن احتمال داشت شعله های آتش به آنها نیز سرایت کند.

وکیلی تاکید کرد: در زمان وقوع این آتش سوزی ترافیک زیادی در خیابان های اطراف مشاهده می شد و آتش نشانان به سختی با عبور از میان ترافیک عصر جمعه خودرا به محل آتش سوزی رساندند.

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد


وی در مورد نحوه عملیات نیروهای آتش نشانی دراین حادثه تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله بعداز ایمن سازی، قطع برق و گاز از چند جهت محل حادثه را محاصره کردند و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی با بکارگیری فن های فشار قوی عملیات خاموش کردن آتش سوزی، تخلیه دود و جستجو برای محبوسین احتمالی را از طریق راه های دسترسی این مجموعه آغاز كردند و پس ازتلاش زیاد موفق شدند آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به ساختمان های مجاور جلوگیری کنند و عملیات لکه گیری و جدا سازی مواد سوخته تا پاسی از شب ادامه داشت.
گفتنی است: آتش نشانان خانمی 25 ساله به نام گلنوش-گ را که بر اثر دود در ساختمان مسکونی در مجاورت محل آتش سوزی محبوس شده بود را به سلامت به محل امن انتقال دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار