سه عضو هیأت مدیره استقلال امروز دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفتگو پرداختند.

حضور سه عضو هیأت مدیره در تمرین آبی پوشان تهرانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود معینی، مقداد نجف نژاد و عباس کردنوری اعضای هیأت مدیره استقلال امروز در تمرین آبی پوشان حاضر شدند.

آن ها پیش از شروع تمرین در اتاق مربیان جلسه ای را با مظلومی و دستیارانش تشکیل دادند و پس از پایان جلسه به زمین تمرین آمدند و با بازیکنان این تیم دقایقی را به گفتگو پرداختند.

سه عضو هیأت مدیره پس از حضور در تمرین عکس یادگاری گرفتند.

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال اولین نفری بود که وارد زمین تمرین استقلالی ها شد و پس از آن مجید صالح وارد زمین شد.

حدود 20 هوادار بر روی سکوهای کمپ ناصر حجازی حضور دارند که 3 هوادار خانم نیز در بین آن ها دیده می شود.

فرزاد مجیدی سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال در ابتدای تمرین آبی پوشان حضور نداشت و همچنان غایب امروز استقلالی ها است.

روزبه چشمی، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی بازیکنان تیم فوتبال امید که پس از حذف تیم امید ایران از رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا صبح امروز به تهران بازگشتند در تمرین امروز حضور ندارند.

کاوری سبز رنگ روی چمن ورزشگاه کمپ کشیده شده بود که پیش از شروع تمرین از سوی کارگران کمپ جمع آوری شد.

پس از ده دقیقه جلسه اعضای هیات مدیره با بازیکنان استقلال پایان یافت و آنها با آمدن به کنار زمین مشغول صحبت با یکدیگر شدند.
 
بازیکنان استقلال نیز زیر نظر علی اصغر قربانعلی پور به انجام تمرینات کششی و گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.
 
دروازه‌بانان این تیم زیر نظر حسین تراب پور و در گوشه دیگر از زمین تمرینات اختصاصی را انجام دادند. 
 
مقداد نجف نژاد و مسعود معینی پس از جلسه با بازیکنان از کمپ خارج شدند اما عباس کرد نوری همچنان در کنار زمین نظاره گر تمرین آبی پوشان است.
 
با توجه به اینکه امروز تولد سجاد شهباززاده بود از همین رو بازیکنان و اعضای هیات مدیره استقلال ضمن تبریک به این بازیکن وی را مورد تشویق قرار دادند.
 
درهنگام جلسه اعضای هیات مدیره با بازیکنان و کادر فنی خبرنگاران قصد ورود به زمین را داشتند که محمد حسین زرندی مدیر رسانه آبی پوشان مانع از حضور خبرنگاران در زمین تمرین شد.
 
رحمتی و مگویان به شدت با مقداد نجف نژاد و عباس کردنوری خوش و بش کردند.
 
درهنگام تمرین آبی پوشان یک هوادار نوجوان وارد زمین تمرین شد که این امر واکنش محمد نوازی مربی آبی پوشان را بر انگیخت و وی از  حراست کمپ درخواست کرد تا این نوجوان را به بیرون زمین منتقل کنند.
 
بازیکنان در قالب گروه‌های چهار نفره به بازی آقا وسط پرداختند که این تمرین بارها با سوت مربیان استقلال متوقف گردید و آنها نکات تاکتیکی مد نظر خود را به بازیکنان گوشزد کردند.

یعقوب کریمی نیز در تمرین امروز آبی پوشان حضور ندارد.

مهدی ارژنگی نیا آنالیزور تیم فوتبال استقلال پس از گذشت 25 دقیقه از تمرین به جمع نفرات کادرفنی اضافه شد.
 
بازیکنان به مدت 15 دقیقه زیر نظر مربی بدن سازی از روی مدافع پریدند و در ادامه تمرین نیز به دو گروه مجزا تقسیم شدند. در گروه اول بازیکنان با کاورهای فسفری و صورتی و در گروه دوم با کاورهای سفید و نارنجی به حفظ توپ و پاس کاری پرداختند.
 
بارش باران باعث شد تا معدود هواداران حاضر در کمپ برای فرار از خیس شدن به زیر شیروانی‌های سکوهای کمپ پناه ببرند.
 
ادموند اختر مدیر برنامه‌های مگویان در تمرین امروز آبی پوشان حضور یافت.

پس از 25 دقیقه حفظ توپ بازیکنان به کنار زمین آمده و پس از نوشیدن آب و چند دقیقه استراحت بار دیگر به تمرین بازگشتند و زیر نظر قربانعلی پور به استارتهای کوتاه و بلند پرداختند.

بازیکنان استقلال پس از دقایقی به زدن استارتهای کوتاه و سرعتی بار دیگر به تمرین حفظ توپ پرداختند که این بار نفرات دو گروه تغییر یافتند.
 
دروازه‌بانان پس از پایان تمرین زودتر از بازیکنان به رختکن رفتند و عباس کردنوری نیز در اواخر تمرین جلسه تمرینی آبی پوشان را ترک کرد.

پس از پایان تمرین اعضای تیم فوتبال استقلال با سجاد شهباززاده که امروز تولدش بود عکس یادگاری انداختند.

از سوی دیگر سه بانوی هوادار استقلالی نیز کیکی را برای تولد شهباززاده در نظر گرفته بودند که درنهایت این کیک را به بازیکنان آبی پوش تقدیم و با او عکس یادگاری انداختند.
 
همچنین این همه هوادار خانم با حنیف عمران زاده و چند بازیکن دیگر عکس یادگاری انداختند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار