رییس هیئت مدیره استقلال از دست رفتن نماد آبی ها را نادرست می داند چرا كه برد استقلالی ها بیشتر است .

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکست 4 بر 2 استقلال در هشتاد و دومین دربی پایتخت گفت: بازی به نحوی بود كه رضایت ما و هواداران را جلب نكرد و جا دارداز هواداران عذرخواهی کنیم که نتوانستیم انتظاراتشان را برآورده کنیم. حق ما در دربی باخت نبود و به نوعی شانس با ما یار نبود متاسفانه در دربی روز، روز استقلال نبود و تمام تلاش ما بر این بود كه بازی به نفع استقلال تمام شود اما این طور نشد و ما از هواداران عذر خواهی می كنیم.
 
وی ادامه داد: تیم استقلال چند هفته است كه درخشش خود را ندارد و احساس ما بر این است كه جام قهرمانی در دسترس است.
 
وی افزود: هنوز 4 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و ما برای قهرمانی در لیگ ناامید نیستیم و هنوز هم شانس داریم ضمن اینکه در جام حذفی نیز با حضور در فینال مدعی قهرمانی هستیم. نباید نا امید شویم و امیدوارم باخت روز گذشته یك شوكی را به تیم وارد كند و بهتر است بیش از این در كنار یكدیگر باشیم و هواداران كه سرمایه های اصلی ما محسوب می شوند ما را حمایت كنند تا بتوانیم دو جام را از ان خود كنیم.
 
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال چند هفته است که انتظارات هواداران را برآورده نمی‌کند و به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان باید انگیزه قوی‌تری داشته باشند. ما می‌دانیم خلاءهایی در تیم وجود دارد که در هفته‌های اخیر نتوانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. باید تجدید نظر در نحوه بازی و تاكتیك ها صورت بگیرد تا بتوانیم همانند گذشته درخشش داشته باشیم که در تیم اتخاذ می‌شود داشته باشیم.
 
نجف‌نژاد در مورد حمایت اعضای هیات مدیره از كادرفنی توضیح داد : اعضای هیات مدیره همچنان حمایت قاطعانه خود را از كادر فنی إعلام می كند و بهتر است فراموش نكنیم كه استقلال ٢٤ برد و تیم حریف ٢١ برد دارد و اینكه گفته می شود نماد استقلال  در بازی روز گذشته از استقلال گرفته شد درست نیست و این نماد با توجه به برد بیشتر استقلال متعلق به این تیم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نجف نژاد ، استقلال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار