تیم ملی هندبال ایران با درخشش سجاد استکی مقابل امارات به برتری 34 بر 32 رسید تا جانشین این تیم در رتبه سوم گروه B جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و امارات متحده عربی ساعت 15:30 به وقت تهران در سالن آل‌خلیفه منامه آغاز شد. 

تیم ملی هندبال ایران که بازی را متزلزل آغاز کرده بود، در اواخر نیمه نخست با بازی خوب سجاد استکی چند گل پیاپی به ثمر رساند تا کار در پایان این نیمه با تساوی 15 بر 15 به پایان برسد. 

با آغاز نیمه دوم، امارات بازی‌ پایاپایی را مقابل تیم کشورمان به نمایش گذاشت. در این نیمه زمانی ایران و زمان دیگر اماراتی‌ها پیش می‌افتادند. در حالی که ایران می‌توانست فاصله امتیازات خود را با حریف زیاد کند، اشتباه مسلم محسن باباصفری یک گل به امارات تقدیم کرد تا روحیه تیم ایران کمی افت کند. 

در ادامه حضور موثر سجاد استکی در خط آتش ایران، اماراتی‌ها را  بارها تسلیم کرد اما این تیم هم پا به پای ایران پیش آمد و در سه دقیقه به پایان بازی با یک گل از ایران پیش افتاد. وقت استراحت به موقع عرفان اسماعیلاگیچ به داد تیم ایران رسید تا ملی‌پوشان کشورمان بازهم ابتکار عمل را به دست بگیرند و در نهایت با شلیک امید سه‌کناری ایران تیم امارات را 34 بر 32 شکست دهد و جای این تیم را در رتبه سوم گروه B بگیرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار