بازیکن گلزن تیم ملی هندبال ایران اظهار امیدواری کرد که بتواند به تیم ملی هندبال ایران برای صعود به جام جهانی کمک کند.

سجاد استکی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد : به علت مشکلات شخصی در ابتدای هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا نمی توانستم تیم ملی را همراهی کنم . در حال حاضر با برطرف شدن کمی از مشکلاتم می  خواستم به تیم ملی ملحق شوم .
 
وی افزود : دوست دارم به تیم ملی هندبال  کشورم ملحق شوم وبرای گرفتن ویزا اقدام کردم تا در ادامه مسابقات کنار ملی پوشان باشم باوجود مشکلاتم برای همدلی با هم تیمی هایم می خواهم خودم را به بحرین برسانم و کمک کنم تا سهمیه جام جهانی 2017را از آن خود کنم .

ملی پوش کشورمان درباره صادر نشدن ویزایش گفت : متاسفانه بحرینی ها از این موضوع سودجویی کرده و از صدور ویزای من خودداری کردند. آنها دراین زمینه کارشکنی کردند با سیدابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون و عرفان اسماعیلاگیچ مربی تیم صحبت کردم و هماهنگی هایی صورت گرفته است. ساعت چهار بامداد فردا به بحرین می‌روم و امیدوارم بتوانم در کنار دوستانم و هم تیمی هایم باشم و به جام جهانی صعود کنیم. 

تیم ملی هندبال ایران دقایقی پیش در غیاب سجاد استکی مقابل تیم بحرین شکست خورد و تنها در صورت پیروزی مقابل امارات متحده عربی در دیداری که ساعت 15:30 شنبه مقابل این تیم برگزار خواهد کرد، می‌تواند به صعود به جام جهانی فرانسه امیدوار بماند. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار