رئیس کمیته اجرایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: فهرست داوطلبان جریان اصولگرایی تا 12 بهمن لیست‌ها تدوین خواهد شد.

فهرست اصولگرایان تا 12 بهمن تنظیم می‌شود
علیرضا زاکانی رئیس کمیته اجرایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت لیست این جریان و تعیین مصادیق برای انتخابات اظهار داشت: یک کمیته هفت نفره برای انتخاب مصادیق در حال بررسی شرایط افراد است .
 
وی افزود: در مراحل مختلف، نظرات احزاب وگروههای اصولگرا دریافت، نظرات داوطلبان اخذ و بنا شد که هم نظرات شخصیت‌ها و عناصر موثر و گروه‌های حزبی و هم داوطلبان اصولگرا  برای تنظیم لیست درنظر گرفته شود.
 
زاکانی در ادامه تصریح کرد: براین اساس، کمیته هفت نفره طبق چارچوب‌های تنظیم شده، لیستی بیش از آنچه که نیاز است ارائه داده و پس از رأی و نظرسنجی مردم در مورد داوطلبان و همچنین درنظر گرفتن توانمندی‌های افراد، مصادیق و لیست‌ها مشخص خواهد شد.
 
رئیس کمیته اجرایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست‌ نهایی تنظیم خواهند شد، اظهار داشت: بنده در کارگروه تعیین مصادیق حضور ندارم اما به نظر می‌رسد تا نیمه اول بهمن و تاریخ 12 بهمن لیست‌ها آماده شوند.
 
زاکانی در پاسخ به این سوال که آیا در معرفی داوطلبان جریان اصولگرایی سهم هر کدام از جریانات در ائتلاف تأثیرگذار است یا خود اشخاص مدنظر خواهند بود، اظهار داشت: بنا شده که بر اساس مؤلفه‌ها، اصول و قابلیت‌هایی که انتظار می‌رود یک فرد برای ورود به مجلس داشته باشد لیست ارائه شود لذا قطعا معرفی افراد براساس همین مؤلفه‌ها و ویژگی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار