معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : وجود نرخ بالای بیکاری استان کرمانشاه نگران کننده است و تا زمانی‌که سرمایه‌گذاری‌ها در کشور متمرکز است، این مشکلات ادامه دارد.

وجود نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه نگران کننده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی  اظهار داشت: شرایط ما برای ایجاد اشتغال عادی نیست و بسیاری از سرمایه‌ها به سمت شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز و اصفهان سوق داده می‌شود .

وی افزود: از مسئولین می‌خواهیم برای اینکه تهران به حد انفجار نرسد، بخشی از صنایع را به سمت ما هدایت کنند.

رحیمی معتقد است اگر گردشگری سلامت در استان راه‌اندازی شود، سایر بخش‌ها نیز به حرکت درخواهد آمد و اشتغالزایی خوبی خواهیم داشت .

معاون امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه برای برپایی نمایشگاه توانمندیهای پزشکی  در کردستان عراق  آمادگی دارد و بخش خصوصی را نیز پای کار بیاوریم و گردشگری سلامت استان را فقط به عراق نباید محدود کنیم.

رحیمی در پایان از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست برای پرداخت کمک فنی و اعتباری حوزه تعاون استان که به رقم 50 میلیارد تومان در سفر مقام معظم رهبری تصویب شد تلاش کند تا بتوان با کمک آن سرمایه‌گذاری خوبی در استان انجام داد. 

انتهای پیام/ ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
والله تهران واصفهان نمی دونم ولی تو تبریز بیش از حد بیکاریه مخصوصا کار های عمرانی