حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است

معاون اجتماعی و سیاسی فرمانداری ملارد گفت: انعکاس صادقانه واقعیات و بیان فراز و نشیب های پیش روی کشور مؤلفه‌ ای حائز اهمیت است که باعث افزایش اعتماد عمومی به معاونان محوری این سرمایه اجتماعی در جامعه خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملارد در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات این شهرستان که با حضور جمعی از اعضای شورای روابط عمومی های این منطقه در محل فرمانداری ملارد برگزار شد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، اظهار کرد: هر آنچه مشارکت مردم در این عرصه افزایش یابد به همان میزان امینت، اقتدار، عزت و سربلندی کشور تقویت خواهد شد. 

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم الزاماتی دارد که یکی از آن‌ها به وجود علایق و سلایق سیاسی گوناگونی که در چارچوب نظام و انقلاب فعالیت می کنند معطوف می شود.

شاهقلیان عنوان کرد: واکاوی و بیان توفیقات موضوع حائز اهمیت دیگری است باعث نزدیکی مضاعف مردم به نظام و کشور می شود که ثمره آن افزایش و تقویت هرچه بیشتر همدلی مردم با دولت خواهد بود.

معاون فرماندار ملارد گفت: به طور طبیعی در مسیر حرکت کشور نقاط ضعف و قوت بسیاری وجود دارد که تقویت فرصت ها و دفع و رفع نواقص و کمبودها با همیاری توأمان دولت و ملت محقق می شود.

وی افزود: اگر چه دولت موظف است نسبت به تأمین کمبودها و تسهیل مسیر توسعه تلاش مضاعف خود را لحاظ کند که سعی و تلاش مجموعه مدیران کشوری و شهرستانی بر این مبنا استوار است اما این امر ناشی از نقش تعیین کننده و تأثیر گذار عموم مردم در رفع مشکلات نیست و سابقه تاریخی گذشته نیز نشان داده هر بار که این پیوند به نحو شایسته ای منعقد شده دست‌آوردهای برجسته‌ای نیز حاصل شده است. 

در پایان این مراسم اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملارد و جعفر امینی راد رئیس شورای روابط عمومی های این شهرستان در خصوص اطلاع رسانی سریع تبلیغات محیطی لازم برای افزایش مشارکت‌های مردمی و آذین بندی شهر به مناسبت ایام مبارک دهه فجر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اجرای سرود انقلاب با مشارکت 700 تن از دانش آموزان ملارد، افتتاح مدارس حضرت زینب (س)، ملک و مسکن مهر در ایام دهه فجر و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بخشی از فعالیت‌هایی است که در یوم اله دهه فجر به صورت رسمی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار