فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی 29 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف در اين شهرستان توقيف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: به منظور پیشگیری از جرم، کاهش تصادفات و افزایش امنیت روانی شهروندان، طرح برخورد با خودرو و موتورسواران متخلف و مزاحم در شهرستان ممسنی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با توجه به بررسی به عمل آمده مشخص شد بیشتر مزاحمت ها و جرائم با استفاده از موتورسیکلت انجام می شود،‌ كه در این راستا ماموران در این طرح با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به حرکات نمایشی و خطر آفرین می كردند و فاقد پلاک و یا اقدام به مخدوش كردن پلاک کرده بودند برخورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اضافه كرد: برخورد با خودرو های فاقد مدارک و دارای شیشه دودی نیز از دیگر برنامه های ماموران در این طرح بود كه در نتیجه تعداد 12 دستگاه خودرو و 17 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ عبادی نژاد تصریح کرد: در اجرای این طرح به 35 خودرو تذکر داده شد و 40 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف نیز جریمه شدند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: توقیف ، وسیله ، نقلیه ، متخلف ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.