رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 336 كيلو و 280 گرم ترياك طي پنج عمليات جداگانه در فارس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدجعفر تولایی گفت: ماموران انتظامی شهرستان "لارستان" با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله موادمخدر از بندرعباس به سمت شهرستان لارستان مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان و كشف محموله موادمخدر وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان خودرو آنها كه یك دستگاه خودرو وانت پیكان" بود و به وسیله یك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" اسكورت می شد را شناسایی، هردوخودرو را در یكی از جاده های فرعی "لارستان" متوقف و در بازرسی از خودرو "وانت پیكان" 180 كیلوگرم تریاك كشف و در این خصوص دوقاچاقچی را دستگیر كردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه كرد: این ماموران در عملیات دیگری هنگام كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه كامیون باری بنز و یك دستگاه خودرو پژو كه از مسیر "بندرعباس" به سمت "شیراز" در حركت بودند مشكوك، در بازرسی از كامیون ۹۸ كیلوگرم تریاك و از خودرو پژو 15 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر را دستگیر كردند.

سرهنگ تولایی اظهار كرد: در شهرستان كوار نیز ماموران یك قاچاقچی موادمخدر را شناسایی،‌ وی را دستگیر و در بازرسی از خودرو "پژو ۴۰۵" وی مقدار ۳۴ کیلوگرم تریاک کشف كردند.

وی گفت: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان داراب در جاده های فرعی این شهرستان، از راكب یك دستگاه موتورسیكلت مقدار 9 كیلو و 280 گرم تریاك کشف و این قاچاقچی موادمخدر را دستگیر كردند.


برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.