کمیسیون پزشکی بررسی وضعیت آسیب دیدگی آرنج سعید محمدپور به انجام بررسی های بیشتر و دریافت مشاوره از جراحان و متخصصان داخلی و خارجی پیش از جراحی این قهرمان وزنه برداری رای داد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال آسیب دیدگی شدید سعید محمدپور دارنده مدال برنز رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان و پیگیری روند درمان این ورزشکار در هفته های گذشته ، فدراسیون پزشکی ورزشی با تشکیل کمیسیون ویژه ای در صدد تکمیل پروسه درمان این قهرمان شاخص برآمد.

در این رابطه ظهر امروز این کمیسیون به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور دکتر امین نوروزی، دکتر رضا سعیدی، دکتر گیتی ، دکتر روشنک مرادی ، دکتر بنی جمالی، دکتر داود باقری( رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری)، مجتبی اجاقی (فیزیوتراپیست تیم ملی وزنه برداری و خود سعید محمدپور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر علمی پیرامون نوع و میزان آسیب دیدگی آرنج محمدپور، با توجه به پیچیدگی و شدت آسیب دیدگی و همچنین اهمیت بازگشت این ملی پوش افتخار آفرین به دنیای قهرمانی ، مقرر شد فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ارسال اطلاعات پزشکی محمدپور با چند تن از جراحان متخصص و فوق تخصص داخلی و همچنین مراکز معتبر درمانی در آمریکا و اروپا  مشاوره نماید و جمع بندی دیدگاه های ارائه شده در نشست بعدی کمیسیون پزشکی به بحث و تبادل نظر گذاشته شده و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

 در این جلسه دکتر نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به سعید محمدپور اطمینان داد که این فدراسیون تا سر حد توان برای درمان قطعی او اقدام خواهد کرد و  از این نظر جای هیچ گونه نگرانی نیست.

دکتر نوروزی ابراز امیدواری کرد که در وهله اول محمدپور سلامت کامل دستش را به دست آورده و با بهبودی کامل بتواند همچنان به افتخار آفرینی خود ادامه دهد.

ضمن اینکه مقرر شد محمدپور تا زمان تصمیم قطعی کمیسیون پزشکی همچنان به فیزیوتراپی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار