معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران گفت: استفاده درست از منابع دغدغه اصلی در اقتصاد مقاومتی و دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سبحان اللهی دبیر داوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع در نشست تخصصی بهره‌وری و توسعه که در کتابخانه ملی برگزار شد، ضمن بیان این که استفاده بهینه از منابع مورد تأکید مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و درست تدبیر و امید است، گفت: موضوع افزایش کیفیت و به کارگیری تکنولوژی‌های جدید لزوماً موجبات رشد و را فراهم نمی‌کند و تکیه بر استفاده درست از منابع موجود نیز از دغدغه اصلی برگزاری این نشست است.

معاونت مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهره‌وری در سازمان بیمه عنوان کرد: مطالعات جامع صورت گرفته در کنار همکاری دانشگاه خوارزمی در حوزه توانمند‌سازی بیمه‌شدگان مؤثر است.

وی افزود: تغییر پارادایم نظام سلامت با محوریت مردم یکی از راه‌های مؤثر در هدایت درست منابع در این نظام است. با توانمند ساختن مردم، به عنوان هسته فعالیت‌های نظام سلامت و آگاهی بخشیدن به آنان از طریق سازمان‌های اجتماع محور می‌توان بسیاری از مسائل مربوط به منابع و مصارف را مرتفع نموده و در پایداری تلاش‌های دولت در نظام تحول سلامت نقش مؤثری داشت.

حسینی مدیرعامل ایساکو در خصوص استفاده درست و اصولی از منابع و بهره‌وری در صنعت گفت: اقدامات زیادی در حوزه استفاده درست و اصولی از منابع صورت گرفته که این اقدامات محصول راهبرد خلاقیت محور و سیستم محور است، همچنین نتایج به دست آمده علاوه بر کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایت مشتریان را به دنبال دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.