مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص 110 میلیارد ریال از بودجه سال 95 به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمان ؛ جعفر رودری در جلسه کمیته عمران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در محل سالن کنفرانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: این میزان اعتبار برای طرح های درحال اجرا به کار گرفته شود و شاخص های سلامت را بیش از پیش ارتقاء دهد.

وی گفت: پیگیری های مجموعه این دانشگاه قابل تقدیر است و این مجموعه در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران شهرستانهای انار و رفسنجان ازهیچ تلاشی فروگذار نیست.

رودری با اشاره به اینکه نیاز شدید به حوزه درمان و بهداشت در استان کرمان احساس می شود، افزود: در لایحه بودجه سال 95 بیشتر بودجه به دانشگاههای علوم پزشکی استان اختصاص می یابد که در این حوزه 110 میلیاردریال به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه محرومت زدایی در اولویت بودجه بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار دارد، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه به گونه ای عمل می کند که در آینده بخشی از بودجه بنا به تدابیر قابلیت ها و کمبودهای هر منطقه اختصاص یابد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.