فرماندار شهرستان اهر، از افتتاح 43 طرح مختلف در شهرستان اهر همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی، در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در شهرستان اهر گفت: این افتتاح ها شامل گازرسانی، مدارس، راه های روستایی، برق رسانی، خانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره )، ساختمان دهیاری و بهداشتی و درمانی می باشد.

وی، افزود: برای آماده شدن افتتاح این طرح ها بالغ بر 170 میلیارد ریال ( 17 میلیارد تومان ) هزینه شده است.

فرماندار شهرستان اهر، گفت: علاوه بر افتتاح های که شاهد آنها خواهیم بود، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی نیز در طول دهه فجر در شهرستان اهر با حضور اقشار مختلف مردم اجراء خواهد شد.

وی،افزود: علاوه بر راهپیمایی 22بهمن که نقطه عطف در کشور برای ابراز وفاداری به آرمان های والای امام راحل و شهدا و تداوم راه آنها با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری است، در 7 اسفندماه نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را خواهیم داشت که ان شاءا... حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات، باعث یأس و ناامیدی دشمنان، شادی دوستان و قوت مسئولان برای کار و تلاش بیشتر خواهد بود. 

عابدی، با اشاره به پیروزی های کشور در عرصه های مختلف بین المللی و به خصوص مسایل مربوط به برجام و برداشته شدن تحریم ها گفت: این پیروزی هایی که به دست آمده است در نتیجه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری،مدیریت رئیس جمهور محترم و استقامت و از خود گذشگی مردم است که باید همه از این فرصت های به وجود آمده در راستای اعتلای کشور و حل مشکلات استفاده نمایند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.