امروز خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی با دریافت گل نرگس از سوی کوچک‌زاده غافلگیر شدند.

غافلگیری خبرنگاران با اهدای گل از سوی آقای نماینده جنجالی
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مجلس، شریعتی نماینده بهبهان هر سال در زمان برداشت گل نرگس در این شهر از نمایندگان در خانه ملت با دسته‌هایی انبوه و زیبا از این گل خوشبو استقبال می‌کند.

امروز هم این نماینده مردم بهبهان با دسته‌هایی از گل نرگس وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد و آن‌ها را میان نمایندگان پخش کرد.

با نزدیک شدن به لحظات پایانی مجلس، خبرنگاران به راهروی مقابل درب ورود و خروج  صحن علنی نزدیک شدند و وکلای ملت یکی یکی البته با دسته‌های گل نرگس در دست خارج شدند.

اوج ماجرای گل نرگس در مجلس، اهدای شاخه‌های این گل به خبرنگاران از سوی "مهدی کوچک‌زاده" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بود.

کوچک‌زاده با لبخند شاخه‌های نرگس را از میان دسته گل خود جدا کرده و به هر خبرنگار اهدا می‌کرد و این حرکت جالب بهت خبرنگاران را در برداشت.

شاید علت تعجب خبرنگاران برخورد گذشته این نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با برخی از آن‌ها بود.

کوچک‌زاده نماینده‌ای که به اعلام تذکرهای تند در مقابل برخی اقدامات دولت در مجلس معروف است، سابق براین تعامل بسیار خوبی با بسیاری از خبرنگاران نداشت و اقدام امروز وی موجب خنده و شوخی‌های خبرنگاران شده بود.

کوچک‌زاده زمانی که به خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان، رسید با خنده گفت باید به شما دسته گل نرگس را اهدا کنم.

تعداد اندکی از خبرنگاران هم با تغییر مسیر خود از گرفتن گل نرگس امتناع می‌کردند. اما یکی از خبرنگاران باکنجکاوی از کوچک‌زاده پرسید دلیل این اهدای گل چیست؟ که او در پاسخی کنایه آمیز به خبرنگار گفت: «می‌خواهم نشان دهم جواب گل گلوله نیست!»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار