مرتضی عزتی با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی در قم گفت: مراحل مربوط به چگونگی نصب، اجرای نرم‌افزار و مدیریت هوشمند تاکسیرانی در قم فراهم شده است. .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم؛مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم  با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی در قم بیان کرد: مراحل مربوط به چگونگی نصب، اجرای نرم افزار و مدیریت هوشمند تاکسیرانی در قم فراهم شده است و این طرح در برخی شهرهای دیگر کشور اجرا شده که به دنبال رفع این نواقص برای اجرای آن در قم هستیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا با 10 دستگاه خودرو در بهمن ماه امسال به صورت آزمایشی در قم اجرا می‌شود ادامه داد: این طرح به مدت 2 ماه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و بعد از رفع نواقص به صورت کلی در قم اجرایی می‌شود.

عزتی با بیان اینکه در فاز نخست شبکه‌های بی‌سیم تاکسیرانی به این امکانات مجهز می‌شوند گفت: اگر مشکلی به وجود نیاید و نواقص رفع شده باشد در نیمه نخست سال 95 طرح به صورت سراسری در شهر قم اجرا می‌شود..

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم همچنین به اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در قم اشاره کرد و خاطر نشان کرد:درروزهای آینده سایت ثبت نام برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده باز می‌شود و تاکسیرانانی که 10 سال از عمر وسیله نقیله آنها می‌گذرد می‌توانند برای تعویض خودرو خود ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.