سرمربی تیم فوتبال لیورپول از شدت اضطراب نتوانست هیچ یک از پنالتی های تیمش را مقابل استوک سیتی را تماشا کند.

کلوپ هیچ یک از پنالتی های تیمش را ندید

شب گذشته از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس 2 تیم لیورپول و استوک سیتی برابر هم به میدان رفتند که قرمزپوشان بندر لیورپول با ضربات پنالتی موفق شدند از سد حریف سرسخت خود بگذرند و راهی دیدار پایانی شوند.

پس از این مسابقه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعتراف کرد که به دلیل بسته بودن دیدش و البته اضطراب، نتوانسته هیچ یک از ضربات پنالتی را تماشا کند و قصد دارد در خانه فیلم بازی را ببیند.

کلوپ گفت: راستش را بخواهید تا این لحظه من حتی یکی از پنالتی‌ها را هم ندیده‌ام. من پشت دیواری بودم که بازیکنانم جلوی من تشکیل داده بودند، بنابراین می خواهم درخانه آنها را ببینم.

معمولاً دوست دارم پنالتی‌ها را ببینم، من به خاطر مشکلی که زانویم از 20 سال پیش دارد، نتوانستم زانو بزنم به همین دلیل روی صندلی نشستم. من هیچ چیزی را نمی‌توانستم ببینم اما تماشای واکنش هواداران بعد از هر ضربه پنالتی حس خوبی داشت. 

کلوپ افزود: ما فقط 5 پنالتی زن های اول را انتخاب کرده بودیم و واقعا برای پنالتی ششم تصمیمی نگرفته بودیم که جو آلن توپ را برداشت تا ضربه پنالتی ششم را بزند، او شخصیت بسیار خوبی دارد و نتیجه بازی را برای ما تعیین کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار