شیراز؛

دستگیری 20 خرده فروش مواد مخدر

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرودشت استان فارس، 20 خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران اقدام به شناسایی تعدادی از منازل خرده فروشان موادمخدر در برخی از نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهرستان كرده و با هماهنگی مقام قضایی از این منازل بازرسی کردند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: در این طرح که به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و مبارزه جدی با خرده فروشان موادمخدر اجرا شد، ماموران موفق شدند، مقادیری مواد مخدر شامل: یک کیلو و 94 گرم تریاک، 114 گرم سوخته تریاک، 183 گرم شیره تریاک،90 گرم تفاله تریاک، 9 گرم هروئین به همراه 4 حقه وافور را کشف كنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری 20 نفر خرده فروش موادمخدر و توقیف 5 دستگاه وسیله نقلیه متعلق به آنها که در امر جابه جایی و توزیع موادمخدر مورد استفاده قرار می گرفت،‌از دیگر نتایج اجرای این طرح در شهرستان مرودشت بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و اطلاعات را در خصوص حمل، نقل، تهیه، نگهداری و توزیع مواد مخدر و یا سایر اقدامات مجرمانه را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.