اصفهان؛

عامل هتك حيثيت در شبكه هاي اجتماعي دستگير شد

فردي كه با انتشار تصاوير خصوصي يكي از شهروندان در شبكه هاي اجتماعي باعث هتك حيثيت و آبروريزي وي شده بود دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ غلامرضا شهرياري، رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار کرد: در پي شكايت دختری مبني بر اينكه فردي با انتشار فيلم ها و تصاوير خصوصي او در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي سبب هتك حيثيت و آبروريزي او شده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد شاكي مدتي قبل در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با پسر حواني آشنا شده كه با ارسال پيام هاي عاشقانه وي را فريب داده و از به بهانه ازدواج و آشنايي بيشتر درخواست ارسال تصاوير خصوصي و شخصي اش را مي كند كه اين دختر جوان نيز به او اعتماد كرده و اين تصاوير را براي او مي فرستد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: شاكي چند روز پس از ارسال تصاويرش با پيام تهديد آميزي از سوي فرد مقابل روبرو مي شود كه قصد اخاذي از او را داشته اما شاکی به اين پيام ها اعتنا نمي كند و سرانجام متهم فيلم ها و تصاوير او را در فضاي مجازي منتشر مي كند.

سرهنگ شهرياري ابراز داشت: بلافاصله كارآگاهان اين پليس پرونده اي در اين زمينه تشكيل داده و با جمع آوري مدارك و ادله ديجيتالي توانستند در كمترين زمان عامل حتك حيثيت اين دختر جوان كه پسري 23 ساله ،اهل و ساكن اصفهان است را شناسايي کرده و دستگير كنند.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي اعتراف کرده و انگيزه خود را سوءاستفاده از اعتماد كاربران عنوان كرد و تصريح کرد: نامبرده پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل بعدي تحويل مراجع قضائي شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.