دبیر ستاد استقبال از بهار مشهد گفت: تاکنون بیش از 1700 طرح المان نوروزی به دبیرخانه جشنواره بهار فیروزه ای مشهد ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر ستاد استقبال از بهار 95 مشهد با اشاره به رشد بیش از 2 برابری آثار ارسالی به این دبیرخانه گفت: بعد از اعلام فراخوان به جشنواره استقبال از بهار 95 مشهد، بیش از 1700 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

میثم مرادی بیناباج با بیان اینکه مدت زمان ارسال آثار تمدید نخواهد شد، افزود: در حال حاضر تنها آثاری را دریافت می‌کنیم که از طریق پست به ستاد دبیرخانه ارسال شده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت خوب هنرمندان و خانواده‌ها در این مرحله از جشنواره بهار فیروزه‌ای، بیان کرد: کار داوری آثار از امروز آغاز شده و امیدواریم در زمان مقرر یا یک روز تاخیر آثار منتخب را اعلام کنیم.

دبیر ستاد استقبال از بهار 95 مشهد با بیان اینکه طرح استقبال از بهار یکی از طرح‌های بزرگ فضاسازی در شهر مشهد است، تاکید کرد: استقبال از بهار شوق مضاعفی است که شهرداری مشهد به زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج (ع) هدیه می‌دهد.

مرادی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از جشنواره استقبال از بهار این است که فصل بهار را برای مردم زیباتر، جذاب‌تر و درخشان‌تر جلوه دهد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان جشنواره فیروزه‌ای می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ شهر مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.