تولیت آستان قدس رضوی گفت: جشن های دهه فجر باید به دور از تبلیغات بر علیه حزب، جریان، گروه سیاسی و نامزدهای انتخاباتی برگزار شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، آیت الله عباس واعظ طبسی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت جشن های دهه فجر اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن باید دشمن شکن و سنجیده باشد به گونه ای که دشمنان به این نتیجه برسند که نقشه های آنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایان امیدوارکننده ای نخواهد داشت.

وی افزود: همکاری رسانه ها بویژه تلاش صدا و سیما برای باشکوه برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حایز اهمیت است و آستان قدس رضوی نیز در این زمینه از انجام هیچ اقدامی دریغ نمی کند.


تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در شرایط کنونی باید اهداف انقلاب را شناخته و برای تحقق این اهداف همراه با اخلاص حرکت کرد.

آیت الله واعظ طبسی با بیان این که باید رفتارهای فتنه گران در عرصه سیاسی و سایر بخشها را به خوبی شناخت خاطرنشان کرد: باید در تبیین مسائل سیاسی و اجتماعی بدون حمایت و تبلیغ برای جناح خاصی به گونه ای عمل کرد که آگاهی لازم به مردم داده شود.

وی تصریح کرد: امروز باید اوضاع را در زمینه تلاش برای ورود افراد نفوذی دشمن به مجلس به خوبی رصد کرده و بدون تنش و حمایت از حزب یا جریان خاصی تنها واقعیت ها را به مردم نشان داد.

تولیت استان قدس اضافه کرد: امروز ایران اسلامی مدعی است که در رصد حرکات دشمن و بدست آوردن اطلاعات لازم در این زمینه از توانمندی بالایی برخوردار است و می تواند مانع از انجام حرکات دشمن علیه نظام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.