500 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری درایلام ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ایلام؛  مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام از ارسال بیش از 500اثر به دبیرخانه جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری در این استان خبر داد.
 
حجت الاسلام حسن شهیدی افزود: جشنواره سراسری فرهنگی، هنری با عنوان وقف چشمه همیشه جاری بهمن ماه امسال برای اولین بار در رشته های مختلف و دراستان های مختلف کشور برگزار می شود.
 
بگفته وی  استان ایلام میزبان بخش خوشنویسی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث جشنواره سراسری فرهنگی، هنری وقف چشمه همیشه جاری است و تاکنون این تعداد اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت : هنرمندان خوشنویس سراسر کشور آثار خود را با موضوع وقف شامل آیات کلام وحی، احادیث ائمه اطهار(ع)، جملات عرفانی بزرگان و کلام امام رهبری می توانند تا نیمه بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در این اداره کل ارسال کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام افزود: آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری وقف، چشمه همیشه جاری اواخر بهمن ماه جاری با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان برگزار و در هر رشته پنج اثر و در مجموع 15اثر به عنوان برگزیده ملی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: وقف ، چشمه ، جاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.