مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 حلقه چاه غیر مجاز آب در سطح استان شناسایی و مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازایلام؛ ذوالفقار مهدی زاده اعلام کرد: پر و مسدود کردن چاه های غیر مجاز آب بدون توقف ادامه دارد و این موضوع اکنون به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و این شرکت در همه مناطق و دشت های استان بر ممانعت از حفاری چاه غیر مجاز اشراف و نظارت کامل دارد.

مهدی زاده به اجرای طرح تعادل بخشی آب در استان اشاره کردو افزود: این طرح 15 پروژه متنوع را شامل می شود که در استان ایلام هشت طرح از آنها قابلیت اجرایی شدن دارد.
وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل نصب 400 آب نمای هوشمند برای کنترل اضافه برداشت آب چاه های مجاز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، ایجاد تشکل های آب بران توسط جهاد کشاورزی استان، پر کردن چاه های غیرمجاز، تغذیه مصنوعی در شهرستان های مهران و دهلران و تجهیز گروه های گشت و بازرسی و زیرزمینی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ایی ایلام اظهار کرد: با نصب کنتورهای هوشمند آب و برق، کنترل بر روی چاه ها دقیق تر می شود و میزان برداشت آب از منابع زیر زمینی نیز به صورت دائم رصد می شود.
 
 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.