قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از حمایت این بنیاد از پایان نامه‌های دوره ارشد و دکترا نخبگان خبرداد.

سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پس از بررسی‌های کارشناسانه آیین نامه‌های بنیاد چه در شیوه نامه اجرایی و چه به لحاظ تنوع تسهیلات تغییر کرد و در برخی موارد نیز با لغو آیین نامه‌های پیشین آیین نامه‌های جدید تصویب شده است.

وی در پاسخ به این سوال که برای حمایت از پایان نامه‌های مربوط به امور نخبگان چه تسهیلاتی درنظر گرفته شده است عنوان کرد: پس از تقاضا و بررسی پایان نامه‌ها آن‌ها را جمع آوری می‌کنیم و پس از آن به پایان نامه‌‌های دوره کارشناسی ارشد 3 میلیون تومان و به پایان نامه‌های دوره‌ی دکترا 7 میلیون وام و تسهیلات اختصاص می‌دهیم.

سهراب پور تأکید کرد: حمایت از این گونه پایان نامه‌ها فقط به پایان نامه‌های مربوط به امور نخبگان تعلق می‌گیرد و موضوعات باید به بنیاد ملی نخبگان مربوط باشد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان درخصوص حمایت از پایان نامه‌ها و تقلید از کشورهای اروپایی خاطر نشان کرد: درخصوص حمایت از پایان نامه در مواردی از کشورهای غربی و اروپایی تقلید می‌کنیم و براساس آن تسهیلات و حمایت‌ها را برای نخبگان درنظر می‌گیریم.

سهراب پور بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان در تلاش است همه نخبگان برتر کشور راحتی افرادی که در مناطق محروم ساکن هستند در چارچوبی قانون‌مند و براساس ضوابط و مقررات تحت پوشش و حمایت خود قرار بدهد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در پایان خاطر نشان کرد: با گسترش دایره نخبگان و استفاده از امکانات موجود در کشور و همچنین تعامل و همکاری با دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی شاهد حضور و فعالیت بیشتر نخبگان در کشور هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار