ساری دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: از انتخاب راگبی‌باز قمی برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های آسیایی امارات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  رقابت‌های راگبی قهرمانی آسیا حدود یک ماه دیگر به میزبانی کشور امارات به انجام می‌رسد و بر همین اساس اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان برای شرکت در این مسابقات برنامه‌ریزی شده است.

ساری دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم بیان کرد: هادی بختیاری به عنوان تنها نماینده قم تیم ملی راگبی هفت نفره در مسابقات آسیایی می باشد.

وی افزود: برای تشکیل این اردو از سوی کادر فنی تیم ملی راگبی هفت نفره کشورمان، تعداد 16 بازیکن به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم شده است.

وی تصریح کرد: هادی بختیاری در حالی برای همراهی تیم ملی در این رقابت‌ها دعوت شده است که پیش از این نیز سابقه عضویت تیم ملی راگبی کشورمان در مسابقات مختلف بین المللی را دارد و یقینا در این دوره نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی خواهد بود.

وی عنوان کرد: مسابقات آسیایی راگبی در کشور امارات در روزهای ششم تا نهم اسفند ماه امسال با حضور تیم‌های مدعی در شهر العین برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: کریکت، طناب‌کشی، بیس‌بال، سافت‌بال، سپک‌تاکرا، فوتبال روی‌میز، فوتوالی، پاراموتور، ورزش‌های هوایی و چندین رشته دیگر با ورزشکاران مستعد و فعال در این هیئت فعالیت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم میزبان فعالیت‌های رشته‌های مختلف ورزشی این هیئت محسوب می‌شود و از عموم علاقه‌مندان به ورزش دعوت می‌کنیم با حضور در این مجموعه و ثبت‌نام در رشته‌های زیر مجموعه هیئت به فعالیت‌های همگانی و قهرمانی پرداخته و علاوه بر تضمین سلامتی خود در مسابقات استانی نیز حضور یابند.

انتهای پیام/ي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.