اصفهان؛

راهیابی 2 بانوی اصفهانی به مسابقات جام جهانی فوتبال روی میز

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال روی میز بانوان گفت: در تیم ملی فوتبال روی میز بانوان، 2 بازیکن از استان اصفهان به جام جهانی آلمان اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شکیبا زیدی  اظهار کرد: از بیست و دوم تا بیست و هفتم فروردین ماه جاری، مسابقات جام جهانی فوتبال روی میز در هامبورگ آلمان برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی که اسفند ماه 95 انجام گرفت، نفرات اصلی مشخص شدند و به مدت یک روز در تمرینات اردوی تیم ملی حضور یافتند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال روی میز بانوان تصریح کرد: از استان اصفهان من و ستاره امینی در بخش بانوان به همراه تیم ملی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم؛ در حال حاضر نیز هر دو با دو میز حرفه‌ای فوتبال دستی در اصفهان تمرینات را پی می‌گیریم.

وی در ادامه ابراز داشت: هفدهم و هجدهم فروردین ماه جاری، به مدت دو روز اردوی تیم ملی را خواهیم داشت و بیستم به مسابقات اعزام می‌شویم.

زیدی خاطرنشان کرد: تمریناتمان خیلی خوب در حال انجام است و از نظر آمادگی جسمانی نیز وضعیت مناسبی داریم؛ در کل همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود.

وی در پایان با بیان اینکه اتریش، آلمان، بلغارستان و دانمارک از رقبای اصلی محسوب می‌شوند، ادامه داد: با توجه به اینکه تا حدودی با سبک بازی‌هایشان آشنا هستیم، امیدواریم بر آن‌ها غلبه کنیم. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار