روابط دو کشور ایران و کره جنوبی با دو فرهنگ مختلف می‌تواند به ارتباط و همزیستی بیشتر کمک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس کمیته ارتباط جهان مسیح با بیان اینکه همزیستی مسالمت آمیز ادیان مایه خوشبختی است گفت:تداوم این همزیستی بین پیروان ادیان می تواند روابط دو کشور ایران و کره جنوبی با دو فرهنگ مختلف را تقویت کند.

کیم هی‌جونگ دردیدار با استاندار اصفهان افزود: ملاقات‌ها باید در سطوح مختلف و حتی بین مردم دو کشور انجام شود و من در بازگشت به شهرم به مردمم توصیه می‌کنم که به اصفهان سفر کنند و با مردم این شهر ارتباط برقرار کنند.

استاندار اصفهان نیز بابیان اینکه اصفهان در چهار دوره پایتخت ایران بوده و در حال حاضر نیز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و ماه گذشته به‌عنوان پایتخت جهانی صنایع دستی برگزیده شد افزود : مکانی به‌نام صفاخانه از قرن‌ها پیش در اصفهان وجود داشته که علمای مسلمان و مسیحی در این مکان به گفت‌وگو می‌پرداختند و امروز صفاخانه در حال بازسازی و احیاء است.

استاندار اصفهان گفت: مسلمانان برای حضرت مسیح احترام زیادی قائل اند و از ایشان به‌عنوان پیامبر صلح، دوستی و برادری یاد می‌کنند و معتقد هستیم که با توجه به اشتراکات موجود مسلمانان و مسیحیان می‌توانند به‌راحتی کنار هم زندگی کنند. 



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.