تابلوهای شهروندی، با طرحی متفاوت و جذاب در شهر خودنمایی می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با بیان اینکه در دوره جدید تبلیغات شهری این کمیته که از پایان هفته جاری آغاز می شود،به موضوع پرداخت به موقع عوارض پرداخته خواهد شد، گفت: با هدف افزایش جذابیت و تاثیرگذاری مضاعف طرح ها، در این دوره از بنرهایی استفاده شده است که با نور فلاش دوربین عکاسی در شب روشن می شود.

محمد حسن مردانی، عبارت "شهربا عوارض شما روشن می ماند" را شعار دوره جدید تبلیغات شهری کمیته فرهنگ شهروندی عنوان نمود و تصریح کرد:در این تابلوها از عنصر لامپ به عنوان نمادی از آینده روشن شهر و جاری بودن خدمات شهرداری استفاده شده و هزینه هریک از فعالیتهای عمرانی، حفظ و توسعه فضای سبز، حمل ونقل عمومی، خدمات ایمنی و...در شهر در طول یک سال بیان شده است.

وی کسب اطلاع شهروندان از هزینه های صرف شده در شهر و تنوع فعالیتهای شهرداری را عاملی مهم در افزایش رغبت شهروندان به پرداخت به موقع عوارش شهری ذکر نمود و خاطرنشان کرد: استفاده از ایده ای نو و خلاقانه در این دوره از تبلیغات نیز به نوبه خود موجب افزایش توجه به تابلوها و دریافت پیام آنها خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.




انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.