سخنگوی شورای ائتلاف اصول‌گرایان حداد عادل در مورد سخنان اخیر رئیس‌جمهور در رابطه با رد صلاحیت‌های شورای نگهبان گفت: موافق این‌گونه اظهارات نیستم این صحبت‌ها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب؛ شورای نگهبان باید منصفانه بررسی کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "غلامعلی حداد عادل" سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در حاشیه مراسم ائتلاف اصولگرایان که امروز 5 شنبه برگزار شده بود در مورد وضعیت لیست اصول‌گرایان اظهار داشت: خوشبختانه با وحدتی که میان تشکل‌ها و جریانات اصول‌گرا پیداشده ما قدم به قدم به فهرست نهایی نزدیک شده‌ایم.

وی افزود: شاید ده قدمی که می‌بایست برداشته شود 8 قدم آن تا کنون برداشته‌شده و ظرف یکی دو روز آینده این فهرست نهایی می‌شود  و امیدواریم که فرصت کافی باشد تا مقدمات انجام فعالیت‌های تبلیغاتی از اول اسفندماه فراهم شود.

حداد عادل در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از مجلس آینده چیست اظهار داشت: امید داریم اصول‌گرایان در آن مجلس بتوانند از میراث امام و انقلاب حمایت و دفاع کنند و ما تابع انتخاب مردم هستیم و تلاش می‌کنیم که یک فهرستی را به مردم معرفی کنیم که اعتماد مردم را به مجلس جلب کنیم.

وی در مورد اعتراض اصلاح‌طلبان به رد صلاحیت داوطلبین خود همچنین این که آیا شما در این مورد رایزنی‌هایی انجام می‌دهید اظهار داشت: ما اگر بخواهیم به این مسئله ورود کنیم قطعاً برای اصول‌گرایانی که رد صلاحیت شده‌اند رایزنی می‌کنیم و از داوطلبان نیز افرادی دارند که برای داوطلبین این جریان رایزنی می‌کنند.

وی افزود: البته فرق نمی‌کند چه اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب انتظارمان این است که شورای نگهبان منصفانه صلاحیت  داوطلبین را بررسی کند  و امیدواریم که با رسیدگی به اعتراضات افرادی که شایسته ورود به مجلس هستند با تجدیدنظر معرفی شوند و اگر در نهایت شورای نگهبان حکمی را صادر کرد چه داوطلب و چه اصول‌گرا همه باید تابع نظر این شورا باشند.

حداد عادل در مورد سخنان اخیر رئیس‌جمهور در مورد رد صلاحیت‌های شورای نگهبان اظهار داشت: موافق این‌گونه اظهارات نیستم این صحبت‌ها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار