سامانه پايش هوشمند تردد ناوگان حمل ونقل جاده ای در اصفهان به نام سپه تن راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان ، رئیس اداره حمل ونقل پايانه های استان اصفهان در جلسه رسيدگی به تخلفات حمل ونقل جاده ای كشور گفت: در 2سال گذشته تفاهم نامه ای باپليس راه كشور مبنی بر اجرائی شدن طرح نصب سامانه جديد سپه تن در جاده های كشور وباهدف تبادل اطلاعات با پليس راه و افزايش ايمنی ناوگان حمل ونقل جاده ای در كشور امضاءشد كه بر اساس آن مديريت بهتری در بخش حمل ونقل جاده ای كشور داشته باشيم.


فرامرز مداح افزود : وجود سيستم جی. پی. اس ،تخليه اطلاعات خودرو ومكانی كه گواهی نامه رانندگان در آن قرار ميگيرد 3بخش اصلی اين سامانه است.


وي گفت : این طرح در محورهای تهران ، قم و اصفهان اجرا شده است که پس از عملياتی شدن، نصب آن در تمامي جاده های كشور نيز انجام خواهد شد .


وی گفت: يكی از برنامه های پيش بيني شده در خصوص اين سامانه اين است كه اتوبوس هائی كه به اين سامانه مجهز می شوند نياز به توقف در ايستگاه های پليس راه را ندارند و با اين كار علاوه بر افزايش سرعت سفر، می توانند در وقت مسافران نيز صرفه جوئی كنند.


رئیس اداره حمل ونقل پايانه های استان اصفهان گفت: اگر رانندگان وسائل نقليه مرتكب تخلف شوند با عبور از مقابل پاسگاه پليس راه اين سامانه به طور خودكار واتوماتيك به راننده خودروفرمان ايست می دهد .  



انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.