هیأت ژیمناستیک استان تهران قصد دارد سومین جشنواره ژیمناستیک مهد کودک را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جشنواره ژیمناستیک مهد کودک با تاکید بر مهارت های پایه مهد کودک شانزدهم بهمن به میزبانی هیأت ژیمناستیک تهران در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی برگزار می شود.

روح اله وین، رئیس هیأت ژیمناستیک استان تهران به خبرنگار ما گفت: سومین جشنواره مهارت های پایه مهد کودک ها ساعت 9 صبح در مجموعه شهید آذرپی برگزار می شود. در این جشنواره دختران و پسران خردسال حرکات نمایشی ژیمناستیک از جمله حرکات آکروبات و حرکات ریتمیک را به نمایش می گذارند.

وین افزود: از مهمانان بسیاری برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است که از این مهمانان می توان به مدیر کل ورزش استان تهران،‌ نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، رؤسای هیأت های استانی و برخی دیگر اشاره کرد.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان تهران تصریح کرد:‌ فدراسیون مربیان ژیمناستیک برای مهد کودک تربیت می کند و با دادن مدرک معتبر،‌ آن ها را برای آموزش به سراسر کشور اعزام می کند.

وین خاطر نشان کرد:‌ زمانی که کیومرث هاشمی سمت معاون وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشت طرح اجباری بودن ژیمناستیک در مقطع دوم دبستان پیش می رفت اما بعد هاشمی این طرح ناگهان متوقف شد.

متاسفانه باید بگویم سازمان ورزش شهرداری و آموزش و پرورش هیچ همکاری با فدراسیون ژیمناستیک و هیأت استان تهران ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار