دبیر فدراسیون ژیمناستیک تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون ژیمناستیک هنوز تعیین نشده است اما به احتمال زیاد اسفندماه برگزار می‌شود.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک: تاریخ دقیق مجمع مشخص نشده استفرامرز سنگینی درباره تاریخ برگزاری مجمع سالیانه به خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز هیچ تاریخی برای برگزاری مجمع تعیین نشده است آیین نامه‌ها مختلف توسط اعضای فدراسیون از جمله شاهرخ نور رئیس کمیته استعدادیابی، راضی‌نژاد رئیس کمیته هنری و اسماعیل ادهمی رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون در حال بازبینی است از این افراد خواسته شده است تا در دهه دوم بهمن کار خود را به پایان برسانند. هم چنین تقویم سال 95 توسط هیات رئیسه فدراسیون به تصویب رسیده و قرار است به اطلاع کلیه هیات‌های استانی برسد با این حساب احتمالا مجمع انتخابات فدراسیون در اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی درباره تعطیلی اردوی تیم ملی  هنری جوانان تصریح کرد در بخش ژیمناستیک هنری و ترامپولین کنفدراسیون آسیا باید به اعلام برنامه‌ها، زمان و مکان مسابقات بپردازد که تاکنون با وجود مکاتبات تاریخ و محل برگزاری و چگونگی ترکیب تیم‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری جوانان اعلام شده است اما هم اکنون نیز ژیمناستیک‌ها خارج از اردوهای ملی در محل تمرین هستند.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: هنوز هیچ پاسخی از سوی فدراسیون جهانی مبنی بر پذیرش نام علی اصغر بخشی‌پور مربی تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی چین داده نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار