فرماندار بهار گفت: نباید اجازه بدهیم برنامه های دهه فجر تریبون کاندیداهای انتخابات شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن  مرادی پناه در نشست  با اصحاب  رسانه  شهرستان بهار گفت: علی  رغم همه سختی ها و مشکلات اقتصادی و تحریم ها آنچه امروز حائز اهمیت است فضای سیاسی کشور است  که با وجود همه کاستی ها و فراز و نشیب های دوره های قبل مردم به اعتدال و عدالت و تدبیر اعتماد کردند و این موفقیت برجام نیز یکی از ثمرات همان اعتماد مردم به دولت است.

فرماندار بهار در ادامه اجرایی شدن برجام را برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود:  این پیروزی و موفقیت بزرگ جزء با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر وتدبر دولت و اهتمام و جدیت تیم مذاکره کننده هسته ای امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دو رخداد  مهم  در پیش رو داریم که ایام  دهه  فجر و  موضوع  انتخابات  مجلس   شورای اسلامی  و   خبرگان  رهبری  است و امیدواریم  به شکل  شایسته ای مدیریت  کنیم.

فرماندار بهار گفت: با توجه به اینکه برگزاری دو انتخابات مهم بر ای اولین بار در دستور کار دولت قرار گرفته لذا ضروری است همه امکانات کشور برای برگزاری انتخاباتی با شکوه بسیج شوند.

مرادی پناه مشارکت گسترده و حضور حداکثری مرد م در انتخابات را  از اهداف اساسی و اولویت های نظام  و یکی از افتخارات کشور و مظهر اراده ملی بیان کرد.

فرماندار  بهار  با اشاره  به برنامه  های  ایام  دهه  فجر  گفت:  در  سطح شهرستان حدود 60 برنامه  شاخص  و 224 برنامه   جانبی را  داریم  که انتظار  داریم  بتوانیم  جشن  باشکوهی را در سطح  شهرستان و  کشور  برگزار کنیم.

محسن  مرادی  پناه  گفت: با  توجه به  برگزاری  برنامه های دهه فجر  امیدواریم  هیچ  برنامه ای تحت الشعاع انتخابات  قرار نگیرد و طوری  منعکس نشود  که  کسی  متمایل  به کاندیدی باشد.

مرادی  پناه  با اشاره  به افتتاح پروژه های عمرانی و  اقتصادی بیان کرد:  98 پروژه عمرانی و  اقتصادی  با  اعتبار  35 میلیارد تومان در  نظر  گرفته   شده است  که   13  پروژه با اعتبار  8/3 دهم  کلنگ  زنی  خواهیم کرد  که  مجموعا 39 میلیارد تومان را پیش  بینی  کرده ایم.

وی گفت: 138 نغر  اشتغال  جدید برای افراد ایجاد خواهد شد و  پروژه هایی  که  به  بهره  برداری  می رسند  در بخش عمرانی   صنعت  و  معدن،کشاورزی و اقتصادی خواهد بود.

مرادی پناه با اشاره به شعبه های اخذ رأی در ایام انتخابات  گفت: در مجموع ۲۵۵ شعبه اخذ رای در شهرستان های بهار و کبودراهنگ کار رای گیری را انجام خواهند داد که از این تعداد ۱۱۳ شعبه در شهرستان بهار شامل ۴۹ شعبه در بخش مرکزی بهار، ۳۰ شعبه در صالح آباد و ۳۴ شعبه در لالجین خواهد بود و در شهرستان کبودراهنگ نیز ۱۴۲ شعبه شامل ۸۶ شعبه در بخش مرکزی، ۲۹ شعبه در گل تپه و ۲۷ صندوق در شیرین سو به اخذ رای اقدام خواهند کرد. 

وی گفت: از ۲۵۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۷۲ شعبه در مناطق شهری و ۱۸۳ شعبه در مناطق روستایی هستند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.