معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای 471 برنامه نمادین در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ روح الله عروجی در نشست خبری  فرماندهی سپاه  با اصحاب رسانه و سرداران و فرماندهان  نظامی و انتظامی استان همدان گفت: از 471  برنامه  نمادین 71 برنامه شاخص توسط  ستاد گرامیداشت دهه فجر و کمیته  بسیج اجرا خواهد شد.

وی  گفت: آذین‌بندی پایگاه‌های بسیج،‌ مساجد، ادارات، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،‌ برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رده‌های سپاه و غیره از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

عروجی عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب ویژه خانواده‌های کارکنان سپاه و نیرو‌های مسلح، برگزاری نشست های بصیرتی در مساجد و پایگاه‌ها و برگزاری 9 هزار حلقه صالحین در مساجد از دیگر برنامه‌های دهه فجر در همدان است.

وی گفت: همچنین اعزام تیم پزشکی بسیج به مناطق روستایی محروم نیز برای ارائه خدمات درمانی به روستاییان پیش بینی شده است.

روح الله  عروجی عنوان  کرد:  ما  در دهه فجر امسال  برای  اولین بار  افتتاح  صندوق  های  قرض الحسنه  مساجد  را  در  پایگاه  ها خواهیم داشت که  به  عنوان  خدمات دهی به  اقشار  نیازمند جامعه  انجام خواهد  شد.

وی افزود:  برگزاری  نمایشگاه  دستاوردهای انقلاب اسلامی در  محل نماز  جمعه  در دو بخش  تصویری و بخشی از اثرات  تولید  اقتصاد مقاومتی  را  خواهیم  داشت.

جانشین  فرمانده  سپاه  همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه امام راحل (ره) تمام تلاش خود را بکار برد تا اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی بکند، افزود: انقلاب اسلامی برای رسیدن به جایگاه کنونی در جهان، هزینه های زیادی متحمل شده است.

مظاهر مجیدی  اظهار کرد: تدابیر مقام عظمای ولایت، ایثار حضرت امام خمینی(ره) و  فداکاری رزمندگان و ایثارگران در حفظ نظام جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی داشته است که اگر این هدایت ها و ایثارگری ها نبود، کشور ما اکنون وضعیتی بهتر از سوریه، عراق و یمن نداشت.  

وی درخشش انقلاب اسلامی در جهان را حاصل خون شهیدان دانست و اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، از سال ۱۳۴۲ که آغاز حرکت انقلابی امام راحل بود، تا سال ۱۳۹۴، نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفتهای چشمگیری در عرصه های گوناگون داشته است.  

مجیدی گفت: مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که جنگ تحمیلی آغاز شد و به جهت عقب ماندگی هایی که در زمان طاغوت داشتیم، با کمترین امکانات به مصاف دشمن رفتیم. 

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در سکوی افتخار و اقتدار جهان می درخشد، افزود: یکی از آثار انقلاب اسلامی این است که یک طرف میز مذاکره جمهوری اسلامی ایران و طرف دیگر پنج قدرت جهانی قرار می گیرد.  

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین همدان گفت:  چیزی  که  باید بیشتر  توجه شود این است  که  دستاورد های انقلاب  اسلامی را  بازخوانی کنیم.

وی  افزود:  یکی  از  دستاورد هایی  که  در  انقلاب  اسلامی به  آن  دست یافتیم خود باوری و  خود اتکایی بود که به این مهم  پس از  استقلال جمهوری اسلامی دست یافتیم که نمونه ای بارز است.

مظاهر مجیدی  اظهار داشت:  ما در  بخش  هوا و  فضا  در  منطقه  خاورمیانه  حرف  اول  را  می زنیم و  این نشانه اقتدار  نظام  و کشور است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.