فرماندار اشنویه گفت: همزمان با دهه فجر امسال 17 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه اسعد خضری افزود: برای اجرای این طرح ها که در مناطق شهری و روستایی این شهرستان قرار دارند، در مجموع بیش از 190 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این طرحها شامل افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی، دو واحد سردخانه چهار هزار تنی، دو طرح مخابراتی، بهسازی و آسفالت راه روستاهای دوآب، پی قلعه، چهاربت و پوش آباد، پروژه آبرسانی روستای گرکاگل، مدرسه 9کلاسه شهرنالوس و مدرسه 9 کلاسه متوسطه فاطمیه اشنویه هستند.

خضری گفت: افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان اشنویه، مرکز بهداشتی درمانی نالوس، آسفالت معابر و طرح هادی روستای علی آباد نیز از دیگر طرح های افتتاحی در دهه فجر امسال در این شهرستان هستند.

فرماندار اشنویه گفت: عملیات اجرایی مدرسه کودکان استثنایی و چند طرح دیگر در بخش مرکزی و نالوس اشنویه نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی شروع می شود.

خضری با اشاره با دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در اشنویه افزود: در این دهه مبارک برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی و آیین های ویژه جنگ شادی، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده های شهدا و برپایی جشن پیروزی انقلاب در مناطق مختلف شهرستان برگزار می شود.

وی از شهروندان خواست با شور و اشتیاق خاصی در برنامه ها و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان شرکت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.